Delicatessen in Nagaland

4 februari 2019 - Port Blair, India

De laatste blog is alweer een tijdje geleden. De dag doorbrengen op een tropisch eiland in een hangmat is namelijk heerlijk, maar het levert weinig bijzondere verhalen op. Ik heb wel de tijd gehad om wat blogs te schrijven, waaronder over het grootste festival ter wereld. Daarover binnenkort meer!

image

Ondertussen staan er een aantal video's op YouTube. Een paar maanden geleden in Nagaland (waar het Hornbill festival was) ontmoette ik Karl. Een Nieuw-Zeelander die in Delhi woont. Hij is professioneel vlogger en maakt video's over India. Samen met hem ging ik de nachtmarkt van Kohima op. In Nagaland hebben ze namelijk bijzondere delicatessen, zoals hond en zijdeworm. Dat moesten we proberen!

Daarnaast heeft Karl een video gemaakt over het Hornbill festival, zodat jullie zelf kunnen zien hoe kleurrijk dat was.

En benieuwd hoe een typisch bergdorpje in Nagaland eruit ziet? Nog een video!

Over een paar maanden komt er ook een video online over de tropische Andaman eilanden waar we de afgelopen weken zijn geweest. Toegegeven, we hebben niet alleen in een hangmat gelegen. We hebben ook de eilanden verkend. En de prachtige onderwaterwereld er omheen!

1. Wij en Annie:
    18 februari 2019
    Bedankt weer voor je mail. We zullen filmpjes bekijken.
    Succes verder
  2. Je moeder:
    18 februari 2019
    Hee Marijn, lekker filmpje 😋 Ik ga tóch maar een Indiase curry maken vanavond......vega hè!!!